środa, 22 kwietnia 2015

Eveline miniMAX nr 933 i płytka m101

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować delikatne zdobienie na pastelowym błękicie.Lakier Eveline miniMAX nr 933 kupiłam podczas listopadowej promocji w Rossmanie (1+1).Jest on w odcieniu bardzo modnym tej wiosny (jak większość pasteli) baby blue :)Posiada delikatny srebrny shimmer - widoczny w buteleczce, ale na paznokciu ten efekt nie jest widoczny. Aplikacja jest bezproblemowa, szybko schnie. 

Ozdobiłam go stalowo-srebrnymi stempelkami z płytki m101.

 
Użyłam do tego celu lakieru z Golden Rose seria Color Expert nr 58. Ten lakier jest świetny do stempli! Dla większego połysku i trwałości nałożyłam top coat od Sally Hansen Insta Dri (to mój ulubieniec).

 

Lubię nosić takie wiosenne odcienie ze stempelkami. Wzór świetnie nadaje się do dłuższych paznokci ponieważ pokrywa cały paznokieć. Nawet na kciuku!

Bez flesza, w świetle porannego słońca :)



Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja praca - jeśli zostawicie komentarz - będzie mi bardzo miło :)

4 komentarze:

  1. Tej płytki akurat nie mam ale jest bardzo fajna..zdobienie super! Nie widzę u Ciebie obserwatorów,jakbyś mogła dodać to łatwiej byłoby mi Cię później znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i staram się to wszystko ogarnąć :) dodałam przycisk - mam nadzieje, że działa.
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne! Ten pastelowy kolor i przepiękne stemple! Nie spotkałam wcześniej tej płytki i nie wiedziałam, że lakier z tej serii GR tak dobrze odbija. Muszę go przygarnąć przy następnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń