środa, 1 kwietnia 2015

Ulubiony stempelkowy wzór

Witam Was,kochane lakieromaniaczki... 

Chciałabym przedstawić dzisiaj mój ulubiony wzór pochodzący z płytki m73, która jest odwzorowaniem Konad m73. Jest ona dobrej jakości, wzory są głęboko wyżłobione i świetnie przenoszą się na stempel. Kupiłam ją na allegro już jakiś czas temu, ale nadal są dostępne. Jestem zadowolona z zakupu.
Tak prezentuje się na zdjęciach:


Połączenie lakieru Golden Rose Rich Color nr 108 i Color Expert nr 61. Wybaczcie za małe niedociągniecia - dopiero się uczę :)


 Wzór jest elegancki i bardzo uniwersalny. Połączenie Golden Rose Color Rich nr 38 i Color Expert nr 58, które prezentuje poniżej, również nosiło mi się bardzo przyjemnie. 



Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje prace - jeśli zostawicie komentarz - będzie mi bardzo miło :)


3 komentarze:

  1. Mam tę płytkę i uwielbiam ten wzór,świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje bardzo mi się podobają. Ja nie mam cierpliwości do stemplowania. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu ten jasny niebieski <3 Coś tu ściemniasz, że jesteś początkująca. Ja po kilku miesiącach stemplowania często odbijam krzywo i rozmazują mi się wzorki a Ty z takimi pięknymi piszesz, że dopiero zaczynasz? Nosek Ci się nie wydłużył przypadkiem?;)

    OdpowiedzUsuń